Najczęstsze pytania związane z Programem Rabatowym:
- 1. Co należy zrobić ,aby skorzystać z rabatu lub promocji podczas wizyty w punkcie usługowo-handlowym?
-
W celu otrzymania rabatu w punkcie usługowo-handlowym Partnera należy poinformować sprzedawcę o chęci skorzystania z rabatu oraz dokonania zapłaty dowolną kartą płatniczą Banku Pekao S.A. lub za pomocą aplikacji PeoPay.
- 2. Jak najłatwiej rozpoznać sklep lub punkt usługowy, który jest naszym partnerem rabatowym?
-
Większość sklepów objętych Programem Rabatowym Banku Pekao S.A . jest oznaczonych czerwonymi naklejkami, umieszczonymi w widocznych miejscach (głównie przy kasach i na witrynach sklepowych). Niektórzy Partnerzy nie umieszczają oznakowania dlatego ważne jest przypomnienie sprzedawcy o chęci skorzystania z rabatu.
- 3. Gdzie należy złożyć reklamację, jeżeli zdarzyłoby się, że sprzedawca w sklepie nie przyzna nam rabatu?
-
W przypadku odmowy udzielenia rabatu przez sprzedawcę w punkcie handlowo-usługowym Partnera lub w sklepie internetowym, wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy: program.rabatowy@pekao.com.pl
- 4.Czy w programie rabatowym akceptowane są również karty płatnicze klientów biznesowych ?
-
Karty płatnicze klientów biznesowych również są akceptowane w Programie Rabatowym Banku Pekao S.A.
- 5. Czy w programie rabatowym uczestniczą wszystkie bez wyjątku karty płatnicze posiadane przez klientów detalicznych?
-
Programem Rabatowym objęte są wszystkie karty płatnicze dostępne dla klientów detalicznych i biznesowych z logo Banku Pekao S.A..
- 6. Czy rabaty w ramach programu Galeria Rabatów łączą się z innymi rabatami i przecenami oferowanymi przez Partnera?
-
Łączenie rabatów z innymi promocjami zależy od decyzji konkretnych Partnerów Programu. Informacje na ten temat znajdziesz w szczegółowych warunkach rabatu przy każdej z ofert. Najczęściej jednak rabaty nie łączą się.
- 7.Jak naliczany jest rabat w przypadku e – sklepów?
-
Rabaty u Partnerów internetowych udzielane są po wpisaniu odpowiedniego kodu rabatowego na stronie Partnera oraz płatności za pomocą karty Banku Pekao SA, przelewem z bankowości internetowej Pekao24 lub przy użyciu aplikacji PeoPay. Kody rabatowe znajdziesz w szczegółowych warunkach rabatu przy każdej z ofert. Używając aplikacji PeoPay zeskanuj kod QR i potwierdź transakcję w sklepie kodem ePin.