Bank PEKAO S.A.

English

Najczęstsze pytania związane z Programem Rabatowym:

1. Co należy zrobić ,aby skorzystać z rabatu lub promocji podczas wizyty w punkcie usługowo-handlowym?

W celu otrzymania rabatu w punkcie usługowo-handlowym Partnera należy poinformować sprzedawcę o chęci skorzystania z rabatu oraz dokonania zapłaty dowolną kartą płatniczą Banku Pekao S.A. lub za pomocą aplikacji PeoPay.

2. Jak najłatwiej rozpoznać sklep lub punkt usługowy, który jest naszym partnerem rabatowym?

Większość sklepów objętych Programem Rabatowym Banku Pekao S.A . jest oznaczonych czerwonymi naklejkami, umieszczonymi w widocznych miejscach (głównie przy kasach i na witrynach sklepowych). Niektórzy Partnerzy nie umieszczają oznakowania dlatego ważne jest przypomnienie sprzedawcy o chęci skorzystania z rabatu.

3. Gdzie należy złożyć reklamację, jeżeli zdarzyłoby się, że sprzedawca w sklepie nie przyzna nam rabatu?

W przypadku odmowy udzielenia rabatu przez sprzedawcę w punkcie handlowo-usługowym Partnera lub w sklepie internetowym, wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy: program.rabatowy@pekao.com.pl

4.Czy w programie rabatowym akceptowane są również karty płatnicze klientów biznesowych ?

Karty płatnicze klientów biznesowych również są akceptowane w Programie Rabatowym Banku Pekao S.A.

5. Czy w programie rabatowym uczestniczą wszystkie bez wyjątku karty płatnicze posiadane przez klientów detalicznych?

Programem Rabatowym objęte są wszystkie karty płatnicze dostępne dla klientów detalicznych i biznesowych z logo Banku Pekao S.A..

6. Czy rabaty w ramach programu Galeria Rabatów łączą się z innymi rabatami i przecenami oferowanymi przez Partnera?

Łączenie rabatów z innymi promocjami zależy od decyzji konkretnych Partnerów Programu. Informacje na ten temat znajdziesz w szczegółowych warunkach rabatu przy każdej z ofert. Najczęściej jednak rabaty nie łączą się.

7.Jak naliczany jest rabat w przypadku e – sklepów?

Rabaty u Partnerów internetowych udzielane są po wpisaniu odpowiedniego kodu rabatowego na stronie Partnera oraz płatności za pomocą karty Banku Pekao SA, przelewem z bankowości internetowej Pekao24 lub przy użyciu aplikacji PeoPay. Kody rabatowe znajdziesz w szczegółowych warunkach rabatu przy każdej z ofert. Używając aplikacji PeoPay zeskanuj kod QR i potwierdź transakcję w sklepie kodem ePin.